torsdag den 6. december 2007

US luk, torsdag den 6/12-2007

Nydeligt.

Bruddet af neckline på IHS'et på SP blev i dag bekræftet. Holder teorien, bør SP på et eller andet tidspunkt gå ned og teste neckline oppefra, inden den skal op til ATH.

Bush intervenerede i boligkrisen. Aktierne svarede med rally.

Nu gror træerne ikke ind i himlen, så stops bliver fortsat holdt tæt.

Jeg har i dag købt NovoZymes, Vestas, suppleret i Genmab og Jyske Invest Kinesiske Aktier.

Genmab:
Jan Van der Winkel fremlægger i San Diego i aften kl. 00.15. MLI var stor-køber i dag med ca. 100.000 stk. Jeg tror der er noget i gære. Jeg tror ikke rigtig på overtagelse, men partneraftaler eller eminente kliniske data kunne godt være lækket. Jeg tror Genmab skal betale julegaverne i år.

I dag er der ikke så meget mere at sige - go with the flow, but remember to step off in time.

Nåh jo. Jeg synes simpelthen det er en fornøjelse at følge EI en aften som i aften. Basherne har simpelthen så travlt med at overbevise alle andre om at det hele går galt, at de overhovedet ikke ænser alle de muligheder der er i markedet lige nu. I virkeligheden synes jeg det er mest synd for dem der rent faktisk hører efter for at lære. Resultatet for dem bliver, at de ikke tør holde aktier, da de konstant bliver fyldt med krakprofetier. Jeg synes sgu det er synd.

Når så markedet går imod basherne - så er FED inkompetente og aner ikke hvad der foregår. Hehe, det er da en fornøjelse!


Held og lykke

Mvh
Abgenix

Mail: abgenixtrader@yahoo.dk

Ingen kommentarer: